Fantastisk nattserum

11 jun

2177_0

 

 

 

 

 

 

 

 

Huden fornyer seg om natten og man er derfor ekstra mottakelig for pleie mens man sover. God og riktig pleie før man legger seg er viktig. Se link

De fleste av de økologiske merkene mener at man ikke skal bruke krem om natten, men heller en olje så huden får optimal pleie.

Jeg har vært så heldig å få en liten prøve av Patyka sitt nattserum som jeg har brukt de siste nettene, og det er virkelig helt fantastisk. Den trekker seg fort inn i huden og gjør den silkemyk. Jeg føler at denne elixiren virker, og med det inneholdet er ikke nok ikke bare i trua.

  • Nyperose olje, stimulerer elastin og kollagen prod. i huden
  • Hvetekim olje, fukter, beskytter og gir huden spenst
  • Neroli ekstrakt, stimulerer blodsirkulasjonen og cellefornyelsen
  • Jatamansi ekstrakt, øker blodsirkulasjonen og gir huden glød
  • Palmrosa ekstrakt, virker oppstrammende samtidig som den roer og har en antiseptisk virkning.

Denn lille magiske flasken koster kr. 955,- Den er drøy og  verdt alle pengene. Jeg skal kjøpe  meg den, og da trenger jeg ikke lenger å  grue meg  til å  bli 40.

3 svar til “Fantastisk nattserum”

  1. Ranveig Stueland Herland mai 11, 2012 kl. 17:15 #

    Heisann,
    Hvor kan en få kjøpt dette produktet ?
    Takker for svar :-)

  2. Camilla mai 14, 2012 kl. 18:39 #

    Du kan trykke på linken i innlegget og komme rett på nettsiden vår: http://www.parfymeri.no under Patyka på økologisk. Lykke til!

  3. Ranveig Stueland Herland mai 15, 2012 kl. 06:46 #

    Tusen takk for svar Camilla :-)

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 114 andre følgere

