Mine erfaringer med Juice Beauty

28 jul

Som ekstrahjelp hos Gimle Parfymeri føler jeg meg ganske priviligert. Jeg ser hva som rører seg bak fasaden på Oslos kanskje mest eksklusive parfymeri, og jeg får førstehåndsinformasjon om alle de nye og spennende produktene vi tar inn.

 

Så da Gimles økologiske avdeling åpnet for litt over et år siden var det ikke bare nysgjerrige kunder fra fjern og nær som strømmet til, også jeg måtte prøve disse nye såkalte økologiske vidunderne. Jeg fikk anbefalt hudpleieserien til Juice Beauty, så jeg begynte å bruke Green Apple Cleansing Gel, Green Apple Antioxidant Moisturizer og Blemish Clearing Serum. Det funket. Faktisk bedre enn noe annet jeg har prøvd tidligere.

 blemish

Før har jeg alltid slitt med uren hud i t-sonen, og jeg har tildligere hoppet fra produkt til produkt uten å se de store resultatene. I dag har det gått nesten et år siden jeg begynte med Juice Beauty, og jeg har ikke tenkte til å slutte.  Blir jeg spurt om å anbefale noe til en normal/blandingshud faller valget alltid på Juice Beauty, og da Tuva spurte om jeg ville blogge for henne idag, måtte temaet bli nettopp Juice Beauty. Fram til nå har jeg også klart å omvende både mamma, tante og søster. Så gjenstår det å se hvor mange blogglesere jeg kan inspirere.      Bilde juice beauty 038    

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 114 andre følgere

