Fantastisk sexy negler, takket være Rice Bran Solubles!!!

23 mai

Jeg kikker ned på mine nye sunne negler og kan nesten ikke tro at det bare var 3 uker siden jeg begynte på mitt lille projekt.

Jeg var med på en lærerikt oppfrisknings- kurs med Supernature Sara, hvor jeg bla.a ble introdusert for en rekke spennende produkter fra Pure Planet.
Her er det masse godt, tenkte jeg hva skal jeg få i meg først??.Men så skjedde det, jeg traff rice bran solubles og mine uglamorøse negler var klare for å tilhøre fortiden.

Helt siden jeg var ungdom har jeg slit med svake, litt blåaktige negler,brakk dem med jevne mellomrom , det hjalp heller ikke at jeg spiste litt på de i ny og nervøs!

Så det at jeg nå er eier er av noen lyse- rose , snøhvit tuppet, knall foxy negler , gir meg lyst til å dele min opplevelse med dere!   Magisk tenkte jeg….

Magi er det ikke, men naturen kan virke slik….                  

Forklaringen er at Rice bran solubles bla.a inneholder en rekke B  vitaminer som
går spesielt til verks på hud, hår,og negler. Negler er en del av kroppens ytteste lag epidermis og våre negler dannes fra oversiden av fingertuppene ,de vokser ved at cellene i negleroten stadig deler seg. Neglene mine har rett og slett fått en rakett stimulering fra disse næringstoffene og Rice Bran Solubles er herved anbefalt!

Rice bran solubles er lett å få i seg hver dag etter behov, bare løse dem opp i vann,eller blande dem sammen med deres Favoritt smoothie.

Vitamin B virker forresten også på nerve-systemet,gunstig kombinasjon syntes jeg; sexy negler +  smurte nerver, Hurra for oss chilled-out chicas!!!;-)

Ett Svar til “Fantastisk sexy negler, takket være Rice Bran Solubles!!!”

  1. TH mai 24, 2010 kl. 00:10 #

    Hvis noe virker for godt til å være sant, er det som regel det.
    Hilsen negledesigner

Legg igjen en kommentar

