Glødene og jevn hudtone i sommersolen

18 jun

Både jeg, og mange av kundene våre, er blitt tilhengere av to helt unike produkter som jobber aktivt med å beskytte huden mot solskader og reparere tidligere solskadet hud.

The Organic Pharmacy Virgin Cold Pressed Rose Hip Oil og The Organic Pharmacy Rose Plus Brightening Complex er en effektiv duo som gir umiddelbar glød til huden. Ved bruk over tid vil man oppnå en jevnere  hudtonene som ser og oppleves friskere og yngre. 

 

 

Serumene påføres under solkremen sommeren igjennom, og ellers under dagkremen. På natten kombineres Brightening Complex med Antioxidant Face Serum for optimal anti-ageing effekt.

Jeg fikk selv en veldig positiv aha opplevelse første gangen jeg prøvde denne kombinasjonen. Fra første dag så hudtonen mer naturlig frisk ut, og nå er jeg helt avhengig fordi jeg opplever at den ser fastere og jevnere ut. En av kundene våre som er fast bruker av disse serumene var innom i dag. Hun har til og med sluttet med foundation fordi hun opplever at huden har fått mer farge, og hudtonen er blitt jevnere. «Glødende» og «gyllen» er det jeg syns beskriver huden hennes best, og jeg takker meg lykkelig for at jeg kjenner til hemmeligheten.

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 114 andre følgere

