Kronprinsesse Mette-Marit selger klær på Bloppis.no

11 jun

Bloppis.no er ett helt nytt loppemarked på nett. Her kan du selge eller gi bort klær, vesker, sko og annet tilbehør som du ikke trenger lenger. Jeg har registrert meg i dag på Bloppis.no og ønsker ett nytt gjenbrukssted på nett hjertelig velkommen.

Dette blir garantert en kjempe suksess, og det er super positivt at Kronprinsessen fronter gjenbruk og setter fokus på Bloppis.no ved å legge ut egne klær. Motebloggere pluss alle andre som deg og meg kan legge ut klær vi ikke trenger. Her kan du gjøre ett kupp, samtidig som du sparer miljøet! Selv ryddet jeg skapene mine i helgen, og sendte to store sekker til UFF.

Ordet Bloppis er en blanding av blogg og loppis og ble først brukt av svenske motebloggere. Nettstedet drives av Epla og Aller Media i samarbeid med Cosmopolitan, Mag, KK og Topp.

Bruker du størrelse 41 i sko som Kronprinsessen, kan kanskje disse skoene bli dine?

2 svar til “Kronprinsesse Mette-Marit selger klær på Bloppis.no”

  1. Alette juni 14, 2012 kl. 17:55 #

    Japp, jeg kjöpte dem! Hurra!

  2. Tuva juni 15, 2012 kl. 07:21 #

    Heldige deg, de er jo nydelige!

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 115 andre følgere

