Behold sommergløden!

1 aug

Hvordan beholde den flotte sommergløden i huden? Etter endt ferie begynner den friske ferie huden å blekne litt. Jeg ønsker å beholde den friske gløden langt inn i høsten i år. Det har jeg tenkt til å gjøre på denne måten!

Først og fremst trenger huden masse fukt etter sommer, saltvann og alkohol. Ingen ting funker bedre enn The Organic Pharmacy sin fuktighetsmaske; Honey & Jasmin Mask. Den er perfekt etter sommeren og gjennomfukter huden slik at den igjen ser strålende ut. Den inneholder honning, nyperose, jasmin, aloe vera og karite smør for å nevne noe. Du legger den på nyrenset hud, lar den sitte i 20 minutter og tørker av det som ikke er trukket inn. Jeg bruker den som regel før jeg skal legge meg, og våkner opp med babyhud dagen derpå.

En annen favoritt er Collagen Boost Mask fra The Organic Pharmacy, fortiden bruker jeg den hver dag for å gi huden min fasthet og glød. Jeg er nok avhengig.. den lukter kjempe godt og trekker umidddelbart inn i huden. Du kan kan følge opp med din vanlige hudpleie over. Den inneholder havre, aloe vera, johannesurt, alger, grapefrukt frø med mer.

Den passer til alle hudtilstander.

Så er det greit å ha en selvbruner for hånden, vi digger The Organic Pharmacy sin, det gjorde ELLE i sommer også! Dette skriver Anne Cecilie som er skjønnhetsredaktør:

2. Self Tan for a radiant, natural tan fra The Organic Pharmacy, kr 390 
Hvor: Ansikt og kropp 
Testperson: Anne Cecilie
Kommentar: Hurra for et økologisk alternativ til de kjemiske selvbruningsproduktene som er på markedet. Jeg måtte bruke en hel del av produktet for å oppnå resultater, men det ble til gjengjeld overraskende bra – fargen er naturlig og gyllen – uten skjolder, og holdt seg fin i fem dager. Terningkast: 5Planen videre er å trene masse yoga, fortsette med mengder av alger og grønt, drikke mye mer enn det jeg pleier, tørrbørste hver morgen, og nyte en voksende mage…

3 svar til “Behold sommergløden!”

  1. More august 2, 2010 kl. 21:11 #

    Hi I just wanted to leave a comment to say that I enjoy your blog. very popular site.

    thanks

  2. Camilla august 4, 2010 kl. 09:49 #

    Thank you for leaving positve feedback! We try our best…

Tilbakesporinger (Trackbacks/Pingbacks)

  1. The tan is back! « Gimle Parfymeri Økologisk - juli 10, 2012

    [...] Her kan du få tips om hvordan du kan beholde sommergløden. [...]

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 115 andre følgere

