Kjempe fine økologiske håndkler!

Jeg har en nabo som har utviklet etter min smak de mest fantastiske økologiske håndkler. Jeg har vært så heldig å få teste de over flere måneder og jeg er totalt hekta. De er vakre og kjempe gode å tørke seg med. Klutene har flyttet inn på kjøkkenet, og nå skal jeg bestille flere. For tiden har de en patentsøknad inne på hånklene. Det er ikke så lett å få ett inntrykk av hånklene på nettsiden, så dette må du rett og slett bare prøve. Du kan bestille 1807 her.

1807 100% økologisk håndkle

-100% økologisk bomull
-tekstilene er naturlig farget med AZO fri farge
-sammenlignet med et frottehåndkle sparer man 350gr organisk bomull (for hvert 3de håndkle sparer man over 1kg bomull)
-for hvert 10de håndkle spares det nærmere 100.000 liter vann under produksjon av tekstilen
-bort i mot halv energiforbruk ved vask og tørking
-halvering av transport for storforbruker (til og fra vaskeri) og ergo mindre CO2 utslipp under transport
-tørker hurtigere
-høy absorberende tekstil
-halvert volum (tar mindre plass i skuffer og skap)
-peelende effekt på huden
-en del av omsetningen/salget blir satt inn på et fond til fabrikkarbeiderne og deres familier
-1807 produktene er produsert under strenge internasjonale ISO krav

3 comments

  1. For en fantastisk design og konsept!

    Linken for å kjøpe er død; vet noen om det er mulig å få sjekket ut disse noe sted på internett?

  2. Åh, det var synd. Men tusen takk for den andre linken, den skal jeg sjekke ut! 🙂

Legg igjen en kommentar

