Julegavetips som virkelig gleder.

Jeg synes alltid det er vanskelig å finne den perfekte gave. Jeg ønsker så veldig at det skal passe til personen jeg gir bort til, og ofte bruker jeg uendelig lang tid på å komme opp med en julegave jeg er fornøyd med. Som regel sier alle mine venninner at de ønsker seg noe fra butikken, jeg synes det virker så lettvint, men må jo innrømme at vi har utrolig mye fint.

Så her er mine beste venninne presang tips fra min egen butikk. Det er en salig blanding av det jeg er avhengig av og det jeg selv ønsker at jeg hadde. Hvis du vil bestille på nettbutikken vår før jul, så må du sende din bestilling senest onsdag 15.12!

Til min mat og helse glade venninne lager jeg en pakke fra Renée Voltaire. Håper å finne en hyggelig kurv som jeg kan pakke alle godsakene opp i. Jeg velger meg ut Bovete Crunch, verdens beste raw frokost blanding! Tamari ristede mandler, deilig snacks i julen.., kokoschips, super gode å strø på en lett fruktsalat eller bare momse i seg. Beluga linser, hvor jeg legger med oppskrift på en deilig humus. Jeg må legge ved svarte sesamkjeks og til slutt raw food kjeksen, kan man leve uten? Kanskje en sjokolade bit for å runde av det hele.  Totalsum 420 kroner.

Body Scrub

Til hun som trenger masse mer egentid og pleie av seg selv velger jeg ut den siste sukker skrubben vi har fått fra Neom Luxury Organics. Jeg ønsker meg den selv, og flere kunder har kommet inn for å fortelle hvor utrolig myk hud den gir; og at lukten er himmelsk! Prisen er 385 kroner.

Hun som har alt og er ganske stilbevisst får Holistic Silk sin nye PC håndleddstøtte. I svart lekker silke, fylt med deilig lavendel og frø, som gir perfekt avlastning foran pc’n. Den er nydelig pakket inn og er ordentlig dekadent. Pris 300 kroner.

Til hun jeg ikke kjenner så godt, men vil gi en liten oppmerksomhet plukker jeg meg ut håndkremen til Huile & Baumes.

Utrolig deilig og ikke minst ett must for tørre vinter hender. Den koster 199 kroner.Softening Hand Cream

Til meg selv velger jeg The Organic Pharmacy sin oppstrammende kroppskrem. Jeg akter å bruke den etter fødselen min, og satser på at den holder ord, strammer opp og kan gi reduksjon av en hel kjolestørrelse. Jeg gleder meg!

Den koster 1160 kroner.

Anti-ageing Firming Body Cream

Til min nyfødte nevø må det bli deilige økologiske baby produkter fra Erbaviva. Priser under 200 kroner, lett å ønske seg alt!  Jeg pakker den sammen med en økologisk bommulsbody fra Petite Bateau. Finnes dessverre ikke i nettbutikken vår. Men min baby skal i hvert fall ha noen av de nydelige myke bodyene. De koster 140 kroner.

Candle 4 Veker 100 Timer

Til min beste venninne ønsker jeg å gi bort dette fantastiske store lyset fra Neom Luxury Organics. Vi har ikke tatt inn mer enn tre stk. til butikken, og de kommer for første gang denne uken. Jeg gleder meg til å lukte og se de i virkeligheten. Dette lyset har fire veker og brenner i 100 timer. Helt uten kjemikalier selvfølgelig.  Lyset koster 1860 koner.

Til den reiseglade venninnen må det bli Holistic Silk sin lavendelfylte sovemaske til 390 kroner. Vi har den i svart til din mannlige venn også. Perfekt på lange flyturer!

Sovemaske

Hun som ønsker silkemyk hud får Rudolf Care sin fantastiske kroppsolje. Du skal lete lenge etter deiligere olje som lukter så godt. Den koster 550 kroner.

Egentlig er det umulig å velge, for vi har så utrolig mye fine økologiske presanger. Du kan finne noe fra rett under hundre lappen og oppover. Vi pakker nydelige presanger og gleder oss til å hjelpe deg å finne dine venninne presanger.

Legg igjen en kommentar

