Syk i går – frisk i dag!

Da jeg gikk fra jobb i går hadde jeg en velkjent hodepine og trykkende følelse i hode og ansikt – en bihulebetennlese var på vei. For noen år siden kunne dette fort ha vært begynnelsen på uker med pine, men nå – dengang ei!

Jeg fortet meg hjem på sofaen med varm te, nåler i ansiktet (akupunktur er veldig effektivt mot bihulebetennelse!) og tok svarthyll tre ganger i løpet av ettermiddagen og kvelden….og våknet i dag frisk og opplagt! Svarthyll – Sambucus Nigra har lenge vært kjent for sin evne til å øke immunforsvarets virkning på kort sikt og jeg bruker og anbefaler det flittig.

Jeg sverger til Svarthyll fra min nye favoritt Lisas Urter. Hun har høy kvalitet på sine produkter og for meg ser det ut til at i hvert fall Svarthyllen har nesten magiske egenskaper, spesielt ved forkjølelsessymptomer.  Hun lager også flere urteblandinger som jeg har anbefalt mine pasienter med gode resultater.

Se mer på www.lisasurter.no

Hvem har sagt at naturmedisin ikke kan være effektivt?

Legg igjen en kommentar

