Møt Renée Voltaire i butikken torsdag!

Gå ikke glipp av ett møte med Renée Voltaire i vår butikk nå torsdag fra klokken 16.00 – 17.00. Vi byr på deilige smaksprøver, og Renée signerer bøker og forteller om tips og triks til en sunnere kropp som strutter av energi. Og da mener vi hver dag!

Jeg var så heldig å få delta på ett av hennes kurs i Spania, det ga virkelig mersmak! Du kan lese en artikkel jeg skrev til bladet Mat og Helse om hvordan oppholdet var her. Jeg har aldri sett så godt ut, og kjent meg så levende som etter de fem dagene. I kokeboken Salig Blanding vil du finne mange av oppskriftene vi lagde under kurset.

Du kan også bestille maten til Renée Voltaire på våre nettsider, vi har de beste prisene også!

Dette er en super sjanse til å gi deg selv en vidunderlig start på våren som er like rundt hjørnet, i hodet mitt ihvertfall…

Vi gleder oss til å se deg i butikken, ta med gode venner og gled deg til snacksen.

Hvis du ennå ikke er overbevist; ta en titt på denne videoen, hvor jeg forteller om noe av maten.

Legg igjen en kommentar

