Plei håret ditt med honning og soyamelk

Jeg må si at jeg dessverre har vært litt skeptisk til økologiske sjampoer, det er ikke så ofte jeg finner noen som gir meg både volum og rent hår. Jeg har masse tynne hårstrå og må vaske håret mitt hver dag fordi det smører seg selv litt for bra…  Nå har jeg prøvd sjampo med Honning og Soyamelk, Honey Soymilk Hair Wash, i en uke, og kan skryte på meg både rent hår OG VOLUM!

Spurte akkurat min kollega som jeg jobber med i dag om hva hun syntes om den samme sjampoen og hun utbryter » jeg likte den overraskende godt, og så har jeg fått volum»! Så vi kan trygt si at HAMADI Beauty har lykkes. I dag har jeg også i  Shea Hair Cream, en styling krem for tykt og bølgete hår. Synes fort at sånne produkter kan virke tyngende på håret, men denne definerer krøllene uten at håret blir tungt. Og så lukter den super friskt av verbena og sitron. I dag er det bare å kaste på håret!

Heather Graham bruker HAMADI Shea Leave in Conditioner.

Du kan kjøpe produktene her >

Legg igjen en kommentar

