Endelig, neglelakker på vei!

Noen ganger blir jeg latterlig glad over nyheter som kommer til butikken. I dag åpnet jeg en mail fra The Organic Pharmacy, hvor jeg ser de mest sinnsyke fine sunne neglelakker i 29 fantastiske farger! Jeg er hoppende glad, vi må dessverre vente til mai, men det er virkelig verdt å vente på.  Fargene er alt fra klassisk til turkis, noe for enhver smak. Vil du lese mer om hvorfor du trenger en grønn neglelakk uten toluen, DBP og formaldehyde, kan du lese ett tidligere innlegg på bloggen vår her.

De kommer også med en ny deilig appelsin duft nå i mars, gleder meg til å lukte inn duften av grønn mandarin, søt appelsin og marokansk neroli. Nå kan virkelig våren komme.

I tillegg kommer en Rescuplting Bodyscrub som komplimenterer Resculpting Bodygel. Så da kan vi si farvel til cellulitter.

Legg igjen en kommentar

