Hvordan spise økologisk i Paris?

Hvis du er så heldig at du skal en tur til Paris i nærmeste fremtid, kan du følge denne linken og få masse gode tips på spisesteder med økologisk mat. Paris har fått flere kjeder som serverer naturlig sunn mat for folk i farta. En av mine favoritter er Cojean, her får du nydelige salater, supper, drikke osv. Jeg pleier å spise frokost der istedenfor på hotellet hvor jeg ikke alltid får den maten jeg ønsker å starte dagen min med. HiP Paris Blog er også verdt ett besøk om du skal til Paris, masse gode tips! (Jeg har linket rett til mat og økologi.)

Når du først er i Paris bør du unne deg litt luksus med ett besøk til Anne Fontaine sin Økologiske Spa, obligatorisk spør du meg. Jeg har blogget om det før, det kan du lese mer om her. Kos deg i Paris, alt annet er umulig! Neste gang jeg er i Paris skal jeg besøke Pousse Pousse; denne restauranten har  til og med kokkekurs. De lager økologisk mat og er også inspirert av Raw food. Kursene ser kjempe fristende ut, sikkert en fordel å snakke fransk..

Her hjemme kan vi kose oss med Kolonihagen så lenge, eller kjøre på med en heftig økologisk middag på Norges første heløkologiske gourmet restaurant Maaemo.

Legg igjen en kommentar

