Førstehjelp til tørt hår

Opplever du at håret er tørt og sprøtt? Da må du lese videre. Jeg vil nemlig omtale håret mitt, ikke bare som tørt, men som knusktørt. Tilstanden skyldes nok en kombinasjon av mye stress med eksamener, litt for lite fokus på kostholdet, og en periode uten den optimale hårpleien. Nå har jeg prøvd meg frem og funnet den perfekte løsningen til og med for knusktørt hår. Redningen for meg består av tre produkter, som både føles, og oppdaget jeg i går, syns på bilder. Jippi! Ja, så her er da mine førstehjelp must-have produkter som virkelig har gjort underverker, og som vil beskytte håret hele sommeren i sola.

Jasmine High Gloss Shampoo fra The Organic Pharmacy

Sjampoen gjennoppretter glans og gjør håret mykt og behagelig. Dette er en skånsom sjampo som kan brukes daglig.

 

 

 

 

 

 

 

Jasmine High Gloss Conditioner fra The Organic Pharmacy

Den tilhørende balsamen er skånsom og rik, uten å tynge håret. Den virker beskyttende, samt gjennoppretter vitalitet og glans i tørre livløse floker.

 

 

 

 

 

 

 

Shea Spray fra Hamadi

Sist men ikke minst, vil Shea sprayen påført i vått nyvasket hår, sette selve kronen på verket. Denne sprayen motvirker frizzete småhår som stikker ut i alle retninger, samt gir fukt og naturlig solbeskyttelse.

Legg igjen en kommentar

