Smoothie som metter

Har du laget en smoothie full av bær og juice og blitt sulten en halvtime etterpå så er det ikke så rart. Smoothier kan være rene søt-bomber for kroppen og gi deg berg- og dal-bane blodsukker,  og påfølgende humørsvinginger. Det  største cluet er dermed å putte ting i smoothien som gjør deg mett og stabil. To viktige stikkord her er fett og protein!

Det nye protein pulveret «Purely Protein»  som vi har tatt inn, gir deg alle aminosyrer du trenger og vell så det. Det er satt sammen på en spesiell måte som gjør at det er lettopptagelig og bredspektret. Proteinpulveret består av proteiner fra ris, hamp, erter, paranøtter, og litt quinoaspirer og spirulina.

 Jeg har brukt det en god stund nå, og er super fornøyd! Jeg kjenner virkelig at det gir den metthetsfølelsen jeg har behov for i smoothien min. Siden jeg ikke tåler egg og melk putter jeg den også i alle bakverk der det egentlig skulle vært egg for å øke næringsverdien. Bruk gjerne proteinpulveret før eller etter trening i en shake for å gi kroppen din de byggestenene den trenger for å bli fast og fin.

Legg igjen en kommentar

