Vinn flotte neglelakker!

Vi selger de nydelige neglakkene fra Organic Glam som varmt hvetebrød for tiden. Både vi og kundene elsker de forskjellige fargene og ikke minst kvaliteten – som er utrolig holdbar, lett å legge og perfekt glossy.

Vi synes det er på sin plass å la en av våre fine lesere vinne to valgfri neglelakker for å få sommerfreshe negler. For å være med å konkurrere må du legge igjen en kommentar hvor du forteller oss hvilken farge som er akkurat din favorittfarge.

Vi ønsker dere lykke til!

Sett deg gjerne opp på en time for å få lagt neglelakken din hos oss. Behandlingen inneholder en oppfriskende skrubb av hendene, håndmassasje med påfølgende filing av negler før lakken påføres. Dette får du gratis ved kjøp av tre neglelakker.

13 comments

  1. Hei

    Mine to favoritt farger er Baby Pink og Violet!
    Det er så deilig å endelig ha negllakk som ikke er stappfulle av alt mulig lumske kjemiske stoffer. Superfornøyd!!

    Hilsen Tone H

  2. Min favorittfarge har alltid vært grønn. Den finner man i det vakreste i naturen, og det er en glad farge for meg. Angående neglelakkfarger velger jeg kanskje ikke grønn, men noe mer diskret til min lyse hud. Er skikkelig spent på disse neglelakkene!

  3. Rød er min favorittfarge! Aller mest glad i litt mørkere, dypere rødfarger, men gjerne knæsj også! Rødt føler jeg er feminint, sterkt, varmt, sexy, forførende. Røde lepper, røde sko, vesker, neglelakk… Mystisk og vakkert! Jeg velger som oftest rødt hvis jeg kan velge farge på ulike produkter/ting 😉

  4. Min favorittfarge har alltid vært kraftig, dyp rødfarge. Sensuell og ultrakvinnelig.

  5. Gult er kult! Har siden jeg var bitte liten vært fan av gult, og har bilder av meg selv kledd i gult fra topp til tå (til og med skoene og hårstrikkene var gule)! Gult er er en glad farge som sprer solskinn og sommerfølelse:-)

  6. Perlemorsfargede negler på hender er delikat og diskre til sommerhuden, mens tåneglene mine tåler en mørk rødlilla farge !

  7. Akkurat nå er min favorittfarge dyp plommerød. På velstelte negler, så er den både kul og veldig feminin! Håper TOP har denne fargen! Jeg gleder meg veldig til å prøve disse neglproduktene 🙂 TOP er generelt et fantastisk merke. Neem neglolje står også på ønskelista mi. Takk for supre produkter dere tilbyr

  8. oransj! jeg elsker oransj og har klatter av fargen over hele leiligheten- og flott er det også på neglene! oransj gleder og frisker opp 🙂 og det er kult 😉

  9. Det er vanskelig å bestemme seg, det er så mange fine farger, men «Baby Pink» er sinnsykt fin. Den passer så bra når man vil ha litt liv på fingrene, fin er den óg til solbrun hud.

    God sommer! 😀

Legg igjen en kommentar

