Bedre, sterkere, smidigere og gladere med yoga

Jeg er en dedikert yoga entusiast siden mange år tilbake, og kommer til å fortsette min jevnlige praksis for livet. Hva er det med yoga som gjør at flere og flere finner veien til matta? Overskriften her gir en liten smakebit,  men det er vanskelig å beskrive hele spekteret av hva yoga gjør for kropp og sjel- det må bare oppleves. Enten du er helt nybegynner, eller har praktisert en stund og ønsker en fordypning i praksisen anbefaler jeg yogalærer Christina Danielsen.

Christina gir en trygg og grundig innføring i yogaens verden med et smittende engasjement. Med Christina kan du få skreddersydde privattimer tilpasset akkurat ditt behov, eller få yogaundervisning på jobb eller i en gruppe med venner hvis du bor i Oslo området. Les om Christina og hennes tilbud på  www.balanceyoga.no.

Da vil jeg bare sitere min lærer fra yogautdannelsen » it is never to late, you are never to sick, never to old for yoga», og ønske alle en god yogasommer.

Legg igjen en kommentar

