Magisk raw food inspirasjon

I går var jeg på matlagingskurs med en av de mest anerkjente raw food entusiastenene fra England, Kate Magic. Som Naturopat er jeg opptatt av høy kunnskap, og Kate viste at hun kunne mye og hadde ett reflektert bilde på mat og Raw Food.  Mange av dere har kanskje vært inne på nettsiden hennes, har du ikke det ennå, er det definitivt verdt ett besøk! Her har du alt du måtte ønske deg og mere til for å lage god raw food. Urter, alger og  tilskudd du ellers bare hadde drømt om!  Jeg har lagt min elsk på ett solbærpulver hun blandet inn i toppingen på en kake, det kommer helt sikkert til å befinne seg på ett kjøkken i Oslo ganske snart, sammen med noen spennende «nye» urter jeg bare må sette tennene mine i. 🙂  

Katie er avslappet til raw food, hun minner oss på at vi som bor så kaldt på vinteren også trenger varm mat. Vi laget fluffy majones, og en herlig curry med kelp noodler som bare må smakes! Grand finalen på kvelden var kaken du ser på bildet, med chia og sesamfrø, helt nydelig. Oppskrifter finnes på nettsiden hennes, la deg inspirere!

Legg igjen en kommentar

