Ny, dansk og deilig hudpleieserie!

Det er så gøy å kunne tilby dere enda en ny frisk og glad serie! Med sin nydelige design og økologiske sertifisering, er det første som slår oss at den passer perfekt inn hos oss. Søte ordtak på emballasjen fullfører første inntrykket på at dette er en serie som gir deg det lille ekstra. På ansiktskremen står det for eksempel » I love inner beauty, and adore beautiful skin». Hyggelig!

Når en har kommet så langt at en ikke bare ser på produktene, er det gjerne lukten en kjenner på. De er milde og behagelige på lukt, lukter rent og uten mye eteriske oljer. Jeg har vært så heldig å prøve noen av produktene i sommer og har lagt min elsk på serumet deres, Omega 3-6 Synergy serum (565 kr). Serumet gir fukt uten at det er fettete, elsker det! Det lille ordtaket på det sier: «Even if I feel spent, I look priceless», passer meg ypperlig!

Peeling masken (335 kr) deres er også flott, den har blitt min favoritt når jeg har dårlig tid og trenger å friske opp huden min på null komma niks. Sjekk ut produktene på nettbutikken vår her, eller kom innom og prøv produktene selv!

2 kommentarer

Legg igjen en kommentar

