Thank you

I dag er min siste dag sammen med dere ansatte og kunder på Gimles vakre Økologiske parfymeri.

Det er så rart,  jeg kjenner meg ikke trist i det hele tatt, hvordan kan det være? Jo, nå skal dele en liten hemmlighet med dere; denne tiden jeg har hatt med dere har beriket meg, jeg har fått mulighet til å utdanne meg ekstra ved siden av skolen, fått mange fine innblikk i deres personlige helsehistorie (som dere så generøst deler), bedre hud, renere norsk, nye bedårende venninner og i tillegg blitt mye klokere innenfor økologiens verden. Men mest av alt har jeg opplevd en sann menneskelighet som jeg mener alle verdens beboere fortjener, jeg er heldig og velsignet. Hvordan kan jeg da være trist?  Jeg sier bare en glad og fornøyd «thank you».  

“But listen to me. For one moment
quit being sad. Hear blessings
dropping their blossoms
around you.”
Rumi

Legg igjen en kommentar

