Høst + lørdag = hjemmeSPA

Nå gleder jeg meg til en litt grå og regntung ettermiddag. Planen er å gå hjem etter jobb, tenne stearinlys, lage en kopp varm kakao, sette på litt rolig musikk, og pleie kropp og sjel  for å gå en herlig lørdagskveld i møte. En liten hjemmeSPA med økologiske produkter gjør huden glødende og frisk, og gir akkurat den energi innsprøytningen jeg trenger for å føle meg vel og lade opp batteriene for helgen og uken.

Mine favogrittprodukter for hjemmeSPA er som følger: Cleopatra Body Scrub (515,-) som gir et løft til hud og sinn med oppløftenede roseolje. Den er salt- og sukkerbasert, og samtidig som den skrubber vekk hver eneste døde hudcelle, etterlater den også huden fuktet og fresh. Det er første must. Samtidig som jeg skrubber kroppen fra tå mot topp, har jeg på Green Apple Peel fra Juice Beauty (445,-) i ansiktet som med fruktsyrer fjerner døde hudceller, og etterlater en ren og ny hud klar for å suge til seg hver eneste dråpe av etterfølgende fuktmaske. Ps. Fruktsyrene i den gjør deg rød, så ikke ta den på rett før du skal noe. Da det er sagt må det også nevnes at denne peelingen er veldig effektiv! Så når kroppen er skrubbet og ansiktet er peelet, er huden klar for fukt og pleie. Til kropp liker jeg å massere huden med Gentle Dry Oil (349,-) fra Huiles & Baumes. Dette er en tørrolje som trekker godt inn i huden, og etterlater en mild duft av vanilje. Til ansiktet vil Honey & Jasmine Mask (485,-) fra The Organic Pharmacy gjøre huden silkemyk og glødende.

Ønsker dere en herlig helg!

Legg igjen en kommentar

