Rawcake boken er her!

Den inspirerende kakeboken som vi har snakket så lenge om har nå kommet på norsk, og som noen av de aller første har vi den i butikken vår! Vi er så glade for at forfatteren Caroline Fibæk kommer på tirsdag. Hun er Naturopat og spesialist på infertilitet og kvinnesykdommer, det kan vi like! Har du lyst til å møte henne, og smake på mange gode sunne kaker, kom innom mellom kl 15.00-17.00 på tirsdag!

Forrige helg hadde jeg min bror og familie på besøk,  som ikke er spesielt vandt til rå mat. Jeg var litt spent når jeg serverte de en rå kake, men det trengte jeg tydeligvis ikke være. Jeg hadde laget en  Banankake med sjokolade fra Rawcake boken, og den  gikk ned på høykant! Anbefales på det sterkeste!

5 comments

  1. Tusen takk for linken, kjempe fin blogg. Håper å se deg snart igjen i butikken,

    Beste hilsen
    Camilla

Legg igjen en kommentar

