Mere glød, mindre linjer og mere fukt?

Høres ut som en ønskedrøm, men vi har fått inn en fuktighetsmaske som gjør alt dette.  I går prøvde jeg Absolution Youth Activator Mask  for første gang. Rykter om effekten dens hadde løpt foran den, så masken hadde høye forventninger å oppfylle. Den skulle ikke være  veldig oljete, men gi mye fukt til huden gjennom spennende ingredienser som knopper fra bøketreet og  Silver Ear. Silver Ear inneholder komponenter som holder på fuktigheten i huden enda bedre enn hyaluronsyre. Dette er en kjent ingrediens innenfor anti-age.  Masken gir nemlig ikke bare fukt, men glatter (eller plumper) også huden!

Den ellers så kombinerte huden min var knuskende tørr etter å ha vært på ferie med lang flytur og sol, for deretter å bli utsatt for kaldt og tørt klima her hjemme.  Det var  med andre ord på høy tid med en fuktighetsmaske i går.

Jeg lot masken sitte på i 10 minutter, før jeg skylte den av. Konsistensen er lett kremet, lukten er aromatisk behagelig, og effekten er?

Helt super! Våknet i dag med en myk god hud som virkelig var helt forskjellig fra når jeg sto opp dagen før. Huden kjentes både mer fuktet og fastere. Masken kan brukes 1-2 ganger i uka, eller enda oftere for de som ønsker en fuktet og glattere hud. Jeg er heretter en fast bruker!

De vakre knoppene fra bøk gir glød til huden.

 

3 comments

  1. Hvordan får jeg tak i den masken. Så fin ut, har veldig tørr hud på vinteren.
    Selges den i helskostforretniger i Tønsberg, eller kan jeg kjøpe den hos dere på nettet?

    Hilsen Laila

  2. Hei,
    den ligger ikke på nettsiden vår desverre, men ring oss så sender vi deg en i posten. Den er super deilig!Den selges bare gjennom oss.

Legg igjen en kommentar

