Tuva´s grønneste, skjønneste julegave tips

Dette året har vi fått inn mange spennende nyheter, og mange av de har allerede blitt favoritter for meg. Selv om det nesten er umulig å velge ut bare tre favoritter av alt det flotte vi har i butikken, så har jeg valgt ut mine topp 3 julegavetips:

Vannkrystallene (275 kr) fra Holistic Silk er vakre, spennende og unike på en gang. De gir liv til vannet, personlig synes jeg vannet smaker mye mykere og så ser det litt mer spennnede ut en en vanlig sitronskive.

Den skjønne herlige Raw Cake boken som har reddet søt-tannen i meg gang på gang. Skulle ønske alle kaker var like gode og sunne som de som er i denne boken! Snakker om Cupcakes!(249 kr) Se dette intervjuet fra boklanseringen i butikken vår her.

Jeg ønsker meg alltid porselenshud, og Collagen Boost Mask (795 kr) gir meg en glatt, fin overflate samtidig som den passer på at huden holder seg fin og stram. Jeg deler gjerne hemmeligheten med mine nærmeste venner. Hadde jeg hatt ett stort julegavebudsjett ville jeg også kjøpt Brightening Complex (1295 kr) fra The Organic Pharmacy. To dråper hver av disse gir huden min komplett pleie og næring.Perfeksjon!

Legg igjen en kommentar

