Nytt år og flere spennende nyheter!

Godt nytt år til alle våre lesere, det er store forventninger til 2012 i Gimle Økologiske Parfymeri.Vi håper du fortsetter å følge oss; både på bloggen og i butikken. Takk til alle kommentarer og innspill både her og på facebook. Din mening betyr mye for oss! Dere som leser bloggen har også utrolig mye kunnskap, det merker vi også godt i butikken når vi snakker med dere. Det er veldig inspirerende og ingen dag blir kjedelig med så mange flotte kunder. Tusen takk for 2011, vi lover ett enda bedre år i butikken i 2012, bare vent…

Vi har ikke tenkt å la deg vente på godbitene, og starter året med en deilig økologisk hudpleiebehandling. (Det er noen få timer igjen, ring oss på mandag.)

Vi skal lansere en av mine favoritt hudpleieserier i slutten av januar. Det er så spennende og jeg er så stolt av å få lov til å introduserer dere til AMAZING SPACE. Serien er en dansk spa serie som er utviklet av Laura Bonne. Serien er perfekt til kvinner og menn på den nordlige halvkule, og den har utrolige virkestoffer og aktive ingredienser. Hvis alt går etter planen vil vi invitere deg til en helt utrolig hudpleietime i midten av februar. Men først skal vi på kurs og dypdykke inn i alle de deilige produktene. Jeg gleder meg som ett barn! Du lurer kanskje på hvor vi skal plassere enda en ny stor serie? Nå skal det sies at plass aldri har vært ett problem i Gimle Parfymeri.. Vi får plass til akkurat det vi vil ha, denne gangen bygger vi en ny reol der hvor det har hengt barneklær slik at vi får presentert serien på aller beste måte. Amazing Space vil også være tilgjengelig i vår nettbutikk: http://www.parfymeri.no, så ikke fortvil om du ikke bor i nærheten av butikken. Du skal få mer informasjon om produkter og lanseringen av Amazing Space i ukene som kommer.

Året som gikk har vært litt annerledes for min del. Jeg har vært i svangerskapspermisjon og har hatt ett spennende og hektisk år. Nå har jeg tre flotte gutter og tenker at det er den største gave jeg kunne få i livet. Jeg gleder meg veldig til å være i butikken igjen og møte både nye og gamle kunder. Jeg har ennå ikke fått barnehageplass, så nå først blir det tre dager i uken og en lørdag i måneden i selve butikken. Det er absolutt ett puslespill å få til familieliv og butikkdrift, men med fantastisk flotte ansatte, vet jeg at butikken alltid er i de beste hender.

Vi skal utvikle oss enda mer i 2012 og håper at du vil være med på reisen vår. Selv etter snart fire år, har jeg planer som vi ikke har fått satt ut i livet. En liten morsom plan fikk vi startet med på slutten av året var; Happy Green Friday. Hvis du ikke har vært innom på en fredag bør du titte innom. Vi servere noe godt og sundt, enten flytende eller fast. Det har blitt veldig godt mottatt, og jeg håper du kommer innom selv om du ikke skal handle.

Det morsomste jeg var med på i butiken i 2011 var uten tvil kakefesten vi inviterte til. At det kom hundre kakehungrige nysgjerrige kunder og venner på besøk, var over all forventning, makan til fest! Det er ingen tvil om at dere liker kaker, for dette blogginnlegget var best besøkt i året som gikk. Her er en link til Green Kitchen Guide om den festen, det er forøvrig Torill som jobber hos oss som har denne fantastiske vegetar bloggen du bør følge! Monica Øien laget også en liten you tube snutt fra butikken den dagen som du kan se her.

Takk igjen til alle trofaste kunder som velger å komme igjen og igjen. Det tar vi ikke som en selvfølge! Vi lover å inspirere og friste deg til nye høyder i 2012!

Beste hilsen Camilla Schjelderup

Legg igjen en kommentar

