Duft av en øko-mann

Endelig har jeg funnet den perfekt øko parfyme til mannen min! Den kommer fra Amazing Space sin serie, og lukter helt himmelsk manne-mann. Det var faktisk det første jeg bare måtte kjøpe fra serien, til min mann altså. Ikke til meg selv, selv om den også skal passe til kvinner som ikke liker blomster i parfymen. En blanding av Patchouli, mulberry, sedertre og sort te gjør den maskulin og frisk i utrykket og den passer godt til moderne menn som ikke vil få pupper og dårlig sædkvalitet. Parfymen  sitter godt og lenge på huden, og alle notene dufter behagelig. Flasken inneholder 100 ml og koster 549 kr. Meget hyggelig pris for en fantastisk parfyme som både dufter og gjør godt.

Kjøp den her.

Legg igjen en kommentar

