Endelig en deodorant som funker

Økologiske deodoranter er ikke som andre deodoranter. Og godt er det. De har ikke aluminium i seg, noe som jeg absolutt ikke vil smøre på meg, men det er bare det at da forsvinner antiperspirant-funksjonen i deodoranten…  I flere år har jeg måtte kjøpe min deo i Sverige, for jeg synes rett og slett ikke de økologiske som er å finne i Norge har vært bra nok for meg og mitt behov. Noen har jeg i tillegg reagert allergisk på.

Men nå har jeg endelig funnet en som er bra! Amazing Space sin Natural Do-2 Crystal Deo er løsningen. Der har de tatt ut det stoffet som faktisk er effektivt i fra crystal deodoranter, slik at det blir mer konsentrert og virksomt. Aloe vera pleier huden, og den innholder eteriske oljer fra rosentre og bergamot. Den koster 249 kroner for 75 ml (større en vanlige deodoranter) og kan bestilles på nettsiden vår. En vil fremdeles svette med denne deodoranten, men det viktigst for meg er at det ikke lukter.

Fremdeles skeptisk til hvorfor du skal bruke økologisk deodorant? Les linken Kjemisk krigføring i armhulen.

Legg igjen en kommentar

