Fiks ferdig fristende raw food

I to herlige dager har vi vært i raw food heaven her i butikken. Vi var nemlig så heldige at vi fikk smaksprøver fra Helt Rå, som nå har laget masse deilig mat for salg i butikker. Vi lot oss villig bli forført, for dette er god og ren mat, for ikke å glemme å si næringsrik. At det i tillegg smaker som ett eventyr for ganen er jo ingen minus.

Tenk deg chips laget av salat og rene krydre. En yppig burger fri for kjøtt, med taztziki  eller nøtteost for kremet og god konsistens. Brødet deres var faktisk ganske saftig, ikke så vanlig for raw food brød å være, og en velkommen variasjon.

Og om du ikke synes jeg har lovpriset maten til nå, så aner jeg ikke hva jeg skal si når det kommer til kakene, jeg klarer ikke bestemme meg for om sjokolade kaken som var skikkelig fudgy eller den friske Lime paien var best….hmm, sjokoladekaken så hvertfall best ut! Prisen vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at raw food sjelden kan sammenliknes med first price produkter. Kvalitet og slow food tilbereding koster naturlig nok  mer enn masseproduksjon. Men så blir jeg mye mettere på raw food enn raffinert og ødelagt mat.  Du får kjøpt produktene på alle Røtter butikker, og på Helios Colosseum.

Legg igjen en kommentar

