QUA instant energy eye cream stakk av med andre plass i Stella kåring!

Leserene til bladet Stella har kunnet stemme på 15 skjønnhetsfavoritter som har blitt stemt frem av en jury ( Jeg var så heldig å få sitte i den juryen.) Nå har Stellamagasinet sine lesere kåret QUA instant energy eye cream som sin andre favoritt, bare slått av Marrocanoil som vant for beste hårstyling. Qua Instant Energy Eye Cream kombinerer de beste, naturlige og økologiske aktive ingredienser for å gi huden et omgående energiløft. Inneholder sertifisert økologisk macadamiaolje, jojobaolje, lindrende økologisk karitesmør, aloe vera, E-vitamin og salvie.

Årets moteblogger 2011 Vixen Blog Awards Camilla Pihl, ble raskt fan da hun fikk prøve den, les hva hun synes her! Hvis du virkelig vil ha ett løft til øynene dine bør du kombinere denne øyekremen med Qua Omega 3+6 Synergy Eye Serum. Da får du absolutt det beste resultatet.

Les mer om hvordan du kan få ett fantatstisk blikk her.

VINN EN QUA Instant Energy Eye Cream. Legg igjen en kommentar om hva dine øyne trenger, og bli med i trekningen av QUA instant energy eye cream. Vi trekker vinneren på fredag.

39 kommentarer

  1. MIne øyne trenger noe godt å se på; en fin utsikt å hvile i, smilet til barnet mitt når jeg henter det i barnehagen, godheten og kjærligheten som stråler i øynene til min kjære gleden til hunden min når jeg slipper den løs i skogen. Derimot trenger huden rundt øynene mine ekstra fukt, der er jeg arvelig belastet og vet jeg må passe på. Hadde blitt gledelig overrasket om jeg vant!

  2. Huden rundt øynene mine trenger fukt, fukt og atter fukt… (Hvorfor er huden rundt øynene så «prikkete» – eller er det bare min?) Kanskje noe mot begynnende linjer – fyller nemlig 26 år i dag, og det er kanskje på tide å begynne å tenke på forebyggende?
    *krysser fingre*
    🙂

  3. Den sarte huden rundt øynene trenger fukt, omsorg og naturlige produkter. Smilerynker er vakkert, så lenge huden er glødende og frisk.

  4. Min hud rundt øynene trenger god pleie, i form av en deilig forebyggende krem som gir en hverdagsluksusfølelse av å smøre på, hvis jeg har tid gjerne massere den inn med rolige bevegelser som gir meg 15 sekunders hjemmespa i en ellers travel hverdag. I tillegg trenger øynene mine masse søvn, vann, og noen fint å se på 🙂

  5. I følge min far (69) er god SØVN og et god SMIL alt man trenger for skjønnheten – men jeg tar gjerne imot litt hjelp i form av en deilig krem med masse fukt og pleie!
    Men ellers har han nok rett i at de som er uthvilte og glade, er de vakreste blandt oss.
    Smilerynker er jo de beste =)

  6. Mine øyne trenger litt pleie i form av en deilig økologisk øyekrem! Jeg begynner å jobbe igjen etter å ha vært hjemme i permisjon med lillegutt og tror det kan bli hardt med mye pc-sitting på jobb kombinert med litt lite søvn om natta!

  7. Huden rundt mine øyne kunne trengt litt hjelp! Har naturlig litt poser under øynene on når man må opp før 6 så ser man ikke alltid like opplagt ut. Tror stikkordene er nok søvn og masse vann, men en naturlig øyekrem høres ikke dum ut. 🙂

  8. my eyes need it all! masse, masse fukt, og så litt hjelp med rynker, mørke hud og litt poser under øynene. Håper det blir litt QUA to the rescue 😉

  9. Øynene mine trenger først fremst linser hver morgen for å fungere optimalt 😉 En god øyekrem motarbeide kommende rynker (kjempefint når hudpleieren sier at min hudtype alltid får masse rynker rundt øyene…). Noen tar jeg saltvann og renser øyene, så får man bort all smusk som legger seg rundt og innpå øyet.
    Så trenger de å bli lukket hver kveld og få hvile overn natten 😉

  10. Mine øyne trenger noe som kjøler og minsker poser under, og litt tunge øyelokk. Noe som hjelper til med å gi fuktighet men ikke tynger.
    Er veldig skeptisk til øyekremer, men er de økologiske, så prøver jeg mer enn gjerne. 🙂

  11. Øynene mine trenger nok søvn og en god mascara som ikke svir. Da ser jeg straks mere våken og opplagt ut. 🙂 Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

  12. Åhhh, jeg har så lyst på denne øyekremen :). Etter en lang vinter er øynene skikkelig slitne, med både mørke ringer, poser og mere synlige rynker. Trenger virkelig noe oppløftende å gå våren i møte med. Elsker at den er basert på naturlige ingredienser, med en kjempefin design også :).

  13. Mine øyne trenger masse fuktighet for å holde tørrhetsrynkene unna, og oppkvikkende ingredienser så jeg ser våken og frisk ut. Med den rette øyekremen trenger jeg ikke concealer en gang, kanskje er det Qua Instant Energy?

  14. Hei der!
    Jeg har to små barn – begge under 3 år, så det har ikke blitt så god søvn de siste årene. Derfor har jeg blitt helt avhengig av Touche eclat fra YSL- som dekker de mørke ringene. Når det er sagt, så kamuflerer jeg jo egentlig bare problemet…

    Mvh
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  15. Hva mine øyne trenger er vel heller vanskelig å svare på.
    Jeg har nemlig aldri gjort noe spesielt for øynene mine. Det er liksom definert som ikke «lov» å bry seg om slike ting når man er gutt og jobber på lager. Men jeg ser ganske trøtt ut- så noe burde jeg vel forsøkt…

  16. Og om man vil se enda mer opplagt ut er jo en god øyekrem et must! Lykke til og en riktig fin uke til deg også 🙂

  17. Den er supergod! Litt lett massasje under øynene for å sette i gang sirkulasjonen er et godt og effektivt tips 🙂 lykke til!

  18. Som småbarnsforeldre får man ofte med mørke ringer under øynene på «kjøpet» 😉 lykke til i konkurransen!

  19. Her hos oss er alt lov, er ikke det fint? 🙂 lykke til – kanskje du blir den heldige vinner og dermed kan prøve noe nytt!

  20. Har veldig tør hud rundt øynene og begynner å få en del rynker. Trenger vel litt fuktihet 🙂

  21. Hei på deg!

    For det første så måtte jeg ha hjelp til å finne bloggen,
    og nå er det svaret mitt da.
    Jeg er kanskje den eldste som er med på denne konkurransen.
    Er bestemor til 2 på 3 og 6 år, men føler meg ikke gammel på noen måte.
    Elsker å følge med på alt som skjer i samfunnet.
    Jeg trenger ett eller annet som kan ta bort poser under øynene,
    fant noe på VITA for noen dager siden, men fargen stemmer ikke,
    så den kan jeg kun bruke om natten.
    Den skulle både dekke og pleie den tynne huden under øynene,
    og er det noe jeg trenger, så er det det.
    Har forsøkt ganske mange ting gjennom årene, men har blitt fortalt at det egentlig
    ikke er noe som kan ta bort ringer eller poser der.
    Dessuten har jeg litt tunge øyelokk, men ikke mer enn de fleste 40-åringer.
    Vil ikke fortelle alderen min her, noen vet hvor gammel jeg er, men alle sier at jeg ser minst 20 år yngre ut enn jeg er. Det har jeg fått høre i alle år, selv om jeg har levd i helvete de siste 27.5 år etter en grusom ulykke. Skulle vært død for lenge siden, men Gud vil ikke det heller, selv om jeg ofte ber om å få dø grunnet en helt vanvittig tinnitus etter hode-nakkeskade som gjør at jeg ikke kan sove uten å våkne til et mareritt hver eneste dag. Gruer meg til hver eneste natt. Har fått sykehusseng av fastlegen min, men den hjelper heller ikke, så nå må jeg ha mirakel etter mirakel, og kanskje også finne noe som
    hjelper på posene under øynene?????

  22. Hei

    Har lest mye bra om denne øyekremen blant annet i Stella og på denne bloggen. Veldig nyskjerrig på å prøve den så spørs om det ikke blir et kjøp uavhengig av konkurransen:)

    Etter å ha pleiet tre små barn m vannkopper den siste uken er nok denne en quick fix jeg trenger akkurat nå. At den er økologisk i tillegg er en bonus.

    Fin helg til dere:)

    Tina

  23. Hei Tina, vinneren ble trukket i dag formiddag, så du kom dessverre med akkurat litt for sent. Men det betyr jo ikke at du ikke kan prøve den 🙂 vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så denne øyekremen er så absolutt å anbefale! God helg til deg også, og masse god bedring til barna dine!

Legg igjen en kommentar

