Quick fix for øyne og lepper

Mørke ringer og linjer under øyenene er ikke akkurat opptur, men de kan faktisk forsvinne på 20 minutter! Botanical Beauty Pads legges under øynene eller rundt leppene for å gi fukt, stramme opp og motvirker ringer og hevelser. Alger, urter og hexapeptider virker inn på mikrosirkulasjonen rundt øynene, og gjør en imponerende innsats for å gi huden din ett  løft!

Disse padsene er perfekte å sovne med på kvelden, for deg som ikke har tid eller glemmer å legge de på på kvelden. På den måten våkner du opp dagen etterpå med nyvunnet undgommelig hud rundt øyene! Beauty pads virker også inn på heveleser, spesiellt om du legger de i kjøleskapet før du bruker de.

Disse padsene har jeg prøvd selv, og de virker på meg. Jeg våknet opp med padsene på puten oghuden min rundt øyenen kjentes mye strammere ut en når jeg la meg, og det var faktisk helt OK🙂

Legg igjen en kommentar

