Påskelur på tur

Det gjelder å være litt lur på tur  og planlegge godt til påske. Denne vakre tiden midt mellom vinter og vår kan by på uante bekymringer, gnagsår for eksempel!

Jeg tror faktisk det viktigste jeg skal ta med meg på påsketuren til fjellet er gnagsårsplaster. Etter en iherdig tur med klabbeføre og enorme vannblemmer tidligere i vinter har jeg lært. Jeg må regne med gnagsår når jeg går på ski.

I tre dager etter skituren,  kunne jeg ikke ha på meg sko, og måtte labbe rundt i sokketøflene fra Holistic Silk på jobben. Jeg fikk mange komplimenter fra kundene våre (dere er jo så greie) og egentlig var det bare avslappet og hjemmekoselig å gå rundt med de på jobb. De er veldig fine, men det er jo hyggelig å kunne ha på seg sko da.🙂

Bortsett fra gnagsårplaster blir sokketøflene mine med på påsketuren, og «Food for thought» boken er ett must. Ferier er fantastiske å bruke på å utvikle mat-reportoaret sitt på! Lurer på om jeg kanskje skal slå ut håret med en Beetroot burger med Pepper Cranberry Ketchup….yammi!:)

Jeg reiser heller ikke langt uten Green Apple moisturizer SPF 15, da er jeg alltid klar for sol, en vet jo aldri når solen kan finne på å stikke seg frem!

Legg igjen en kommentar

