Ny hud med micro peeling

Miracle Mask fra Amazing Space (649,-) er en maske som holder det den lover, og mer til. Den gir deg rett og slett ny hud, og resultatet kan både sees og føles umiddelbart. Jeg kan ikke si annet enn at den har gjort mirakler, og tro meg når jeg sier at hudfargen er blitt jevnere, overflaten mye finere og glattere, i tillegg til at kinnene har fått glød og fukt. Alt dette etter en gangs bruk gjør at jeg ikke kan få anbefalt den nok.

Det høye innholdet av mikro-peelende alpha hydroxy acid i denne masken virker fornyende på hudcellene, og gir en oppstrammende effekt som må oppleves. Hyperpigmentering og små skader jevnes ut og nydannelse av huden stimuleres. Mitt tips er å bruke Skin Rescue Oil fra The Organic Pharmacy rett etter peelingen. Denne oljen virker reparerende og beroligende, samtidig som huden tar til seg godt med fukt etter bruk av Miracle Mask.

Legg igjen en kommentar

