Energibombe som gir deg smashing hud!

Disse yndige rosa kapslene har mer kraft en fargen skulle tilsi. De inneholder små trylledråper som øker oksygenopptaket i huden og gjør at huden får mer energi og ser yngre og glattere ut. Første gang jeg brukte de så ble jeg så forundret da jeg tittet meg i speilet dagen etterpå, jeg syntes jeg så yngre ut…. Tenkte ikke mer over det, før jeg litt etterpå kom på at jeg jeg jo hadde brukt OXYGEN ELIXIR fra Amazing Space dagen før. Etter det så har jeg vært godvenner med kapslene…

Jeg har en annen kollega som mener de har fjernet miliene hun hadde i ansiktet. Nå er jo hverken min følelse av å se yngre ut eller milier som forsvinner veldig vitenskapelig, men kanskje heller morsomme observasjoner, og det beste er å prøve selv og se hva som skjer med huden.

Kapslene inneholder Q10 som øker energien i mitokondriene i huden, og squalane som holder på fuktigheten, sammen med hvit te som er som beskytter og virker mot aldring i huden.  Kapslene kan også brukes som primer under foundation for at huden  din skal se glattere ut. Dette er det perfekte aksepottserum, og det er tydeligvis flere enn meg som har oppdaget det, for dette ble faktisk  kåret til nr 1 i danske «Alt for Damerne» som årets beste hudpleie.

 

Legg igjen en kommentar

