Mineraler på oppdrag fra Suki Color

Den nye hudpleieserien vår Suki, har en fantastisk concealer som er blitt den nye favoritten. Foruten å dekke utrolig bra, er den lett å smøre ut og smelter inn i huden. Rersultatet blir en jevn og vakker overflate, samtidig som den styrker, korrigerer og reparerer huden. Concealeren har en anti-inflammatorisk effeket og vil redusere rødhet og minimere porer. Fullpakket med antioksidanter inkludert koffein, shea smør og solskikkeolie virker den foryngende og styrkende på huden mens den dekker over ujevnheter og mørke ringer.

Den brukes rundt øynene og i utvalgte områder i ansiktet og er tilgjengelig i to fargevarianter. Den kommer i en liten eske med speil så er fin å ta med i veska. Passer  for alle hudtyper!

3 comments

  1. Eg treng verkeleg hjelp til å finne sminke og hudpleie som passar for meg. Eg er tom for alt og vurderar å ynskje meg alt nytt til jul. Burde eg booke noko tid hjå dykk for hjelp, eller er det berre å komme innom?

  2. Hei, så hyggelig at du tenkte på oss:)
    Vi har alltid tid til grundige veiledning, men har du lyst til at vi også legger makeup på deg bør du bestille time. Nå blir det ganske hektisk frem mot jul, så jeg vil anbefale deg å komme litt tidlig på dagen om du har mulighet til det.
    Gleder meg til å hjelpe deg,

    Beste hilsen Camilla

Legg igjen en kommentar

