3 effektive anti-aldringsprodukter som gir øyeblikkelige resultater

Det er alltid gøy å prøve ny hudpleie, og når det gir tydlige resultater er det ekstra gøy. I går prøvde jeg 3 produkter fra den nye serien vår Suki, og det ga øyeblikkelig synlige resultater både på hudtone og små linjer.

Jeg begynte med Renewel Bio-Refusing Facial Peel (549,-) som viste seg å gi en kraftig peelende effekt. Det er blant annet enzymer fra papaya og gresskar som sliper hudoverflaten og åpner tette porer, mens enzymer fra eple øker cellefornyelsen og virker oppstrammende på huden. Etter en 10-minutters behandling med intens prikking var huden veldig åpen for å ta i mot Bio-C 10 % Formula Face Serum.

Dette nye serumet (549,-) inneholder naturlig hyaluronsyre  som også er naturlig forekommende i huden, men som tapes med alderen. Det som er så bra med dette stoffet er at det binder vann i huden og kan absorbere mer enn 1000 ganger sin egen vekt. Dette gjør at hudens volum øker og kollagen fibrene støttes slik at huden blir fastere og mer mettet på fukt. Reservatol fra druekjerner gir en kraftig beskyttelse mot forurensning såvel som UV stråler. Jeg syns jeg så resultatene umiddelbart og følte at hudtonen så friskere ut.

Deretter avsluttet jeg med Facial Lift Ultimate Firming Cream (999,-) som er en kraftig anti-aldrings formular som jobber med å fjerne små linjer, booste kollagen produksjonen og jevne ut hudtonen. I kliniske studier er det vist at hele 84 % av testpersonene oppnådde forbedringer i huden ved å bruke Suki produktene.

Jeg kan anbefale på det sterkeste å teste disse produktene selv og se om du blir like fornøyd som meg.

Legg igjen en kommentar

