Alt begynner med en tanke – hva starter du med tankene dine i dag?

Vi har hørt det før, og  i mange varianter, men har vi virkelig tatt inn over oss hvilken innflytelse tankene våre har? Jeg vet i allefall med meg selv at jeg ofte glemmer det. Vi har vanskelig for å tro at vi kan tenke oss frem til et langt og lykkelig liv. Er det ikke ting utenfor vår kontroll som styrer hendelser og utfall, eller kan vi selv ta ansvaret for at ting blir, eller ikke blir som vi ønsker? Ja, mener mange av de store tenkerne og filosofene i verden. Tanken er selve frøet som skaper fremtidens frukter. Og, hvis vi velger å tro det, ja da åpner det opp for et hav av muligheter.

Hvilke muligheter åpner seg opp for deg hvis du kunne skape fremtiden med hva du tenker på i dag? Listen min er lang, og full av små og store ting jeg ønsker for fremtiden. Hvorfor ikke prøve å tenke mer på de tingene vi ønsker. Vi tenker jo uansett, og ofte er det tanker som fyller oss med bekymringer for fremtiden, og da vil vi alltid finne massevis å ta av. Alternativt kan vi tenke at jeg har allerede vært gjennom den dårligste dagen i mitt liv, og herfra kan det bare gå en vei, og det er oppover.

I dag skal jeg tenke inn mange koselige kunder til butikken, og gleder meg allerede til å gjøre alt jeg kan for at dere går hjem med de beste hudpleieproduktene i verden. For ja, du fortjener jo det beste av det beste når du skal tenke tanker som skaper fremtiden din:)

Legg igjen en kommentar

