Bekjemp cellulittene med denne magiske duoen!

Bekjemp cellulittene med denne magiske duoen fra The Organic Pharmacy! 

TOP slimming duo bilde

Hver sommer oppdager jeg cellulittene på nytt. Jeg glemmer dem nemlig hver gang jeg legger bort badetøyet, men får påminnelsen så fort bikinisesongen er faretruende nær. Denne sommeren gleder jeg meg derfor til å prøve The Organic Pharmacy sin «The Ultimate Slimming Duo», sammen med deg!

Cellulitter er et rent kosmetisk hodebry. Derfor har jeg forelsket meg i det faktum at jeg på helt naturlig vis skal bekjempe cellulittene med nøkkelingrediensene grønn kaffe og chili. Og når jeg vet at synergien av disse komponentene øker sirkulasjonen og bidrar til å forminske cellulittene blir jeg ekstra gira. Ved siden av dette skal jeg begynne å tørrbørste igjen, noe som skal optimalisere effekten av denne magiske duoen. Når jeg husker hvor lettvint og effektivt det er å tørrbørste så syns jeg det er merkelig at jeg har tatt en så lang «pause». 

Et annet tips jeg skal følge er bruk av Epsom salt . Dette må være et av de beste skjønnhetstipsene jeg har fått, noensinne. Epsom saltet inneholder magnesiumsulfat, som blant mange andre egenskaper har evnen til å trekke væske ut av kroppen.

Morgendagen «kick-startes» med tørrbørsting (med Erbaviva sin Rosemary Verbenon, Pure essential oil). Og deretter skrubber jeg av meg cellulittene med Resculpting Body Scrub. Dette gjør jeg i skånsomme og sirkulære bevegelser fra anklene og opp til midjen, og har fokus på mage, rumpe, lår og øvre del av arm. Må huske å skylle og tørke godt av før jeg påfører Resculpting Body Gel på akkurat samme måte! Denne lette og fuktighetsgivende geleen skal vi selvfølgelig ikke skylle av.

Og jammen meg skal jeg ikke avslutte ritualet med å drikke Thorbjörg Hafsteinsdottir sin «detox-sjokk» som inneholder Epsom salt.

Jeg er motivert!

One comment

Legg igjen en kommentar

