Camilla er i Kamille!

I det nyeste Kamille deler Camilla sine beste tips til en perfekt sommerhud. Under kan du lese intervjuet og bli inspirert!

Stadt Surfing Hoddevik Juli c og j

Hvordan forbereder du deg til bikinisesongen?

Starter med en 10 dagers detox, som gir fornyet energi og fastere kropp. Jeg elsker å tørrbørste kroppen på morningen med litt rosmarinolje. Dette kickstarter lymfesystemet mitt og gir glatt, frisk hudfarge på kroppen. Føttene mine skrubbes og blir smurt inn med fete balmer. Lakk på tærne er ett must! Leggene mine er kritthvite så de får ett strøk med økologisk selvbruner.

Hva er dine skjønnhetsrutiner før du skal på stranden?

Med tre barn er det så som så med skjønnhetsrutiner, men jeg sverger til nyperose olje (Rose Hip Oil) under solkremen min. Nyperose både beskytter og reparerer solskader. Jeg bruker også en lett skrubbekrem før jeg går i solen, slik unngår jeg soleksem og får en jevnere brunfarge. Hårfjerning er en selvfølge, både voks og høvel funker for meg. Jeg sprayer Sheabutter fra Hamadi i håret som gir en naturlig solfaktor. Jeg bruker alltid solkrem, min nye favoritt til ansiktet er CC Cream fra Juice Beauty med faktor 30.

Hvilke produkter sverger du til i sommermånedene?

Beauty Sleep Mask fra Amazing Space er perfekt etter saltvann og sol. Den etterlater huden min silkemyk, glatt og yngre etter kun en natts bruk. Sukkerskrubb for både kropp og ansikt fra Suki lukter av frisk sitrongress og skrubber huden mildt. Kroppsolje fra Rudolph Care, gir perfekt glans til solbrun hud. Jeg elsker kremrouge på usminket hud i fargen Sun Touched fra Kjær Weis. Jeg passer på at håret mitt får masse næringsrik pleie. Jeg pakker inn håret i Shea Hairmask fra Hamadi, gjerne i solen for bedre effekt.

Hva har du i strandvesken?

Solkremer til hele familien, alle har sine favoritter. Vannflaske, plaster, frukt, Havaianas og en god bok som jeg sjelden får lest i.

Ditt beste skjønnhetstips?

Bruk store solbriller som beskytter den sarte huden rundt øynene. Sol deg smart og sitt i skyggen midt på dagen når solen er på sitt sterkeste. Invester i en god after sun som stanser varmeprosessen i huden etter endt soling. Bruk en knæsj neglelakkfarge på tærne som gjør deg glad! Aldri bruk parfyme i solen, da det kan gi pigmentforandringer i huden.

Hvilken look kommer du til å gå for i sommer

Olala, jeg går for solskysset naturlig hud med litt rosa på kinn og lepper. Naturlig fall og krøller i håret, ny bringebærfarget bikini som strammer og løfter på alle de rette stedene, ha ha.

Legg igjen en kommentar

