Slik får du en riktig god start på dagen!

DSC_0166

Sommar, sol, ferie och tid att unna sig en riktigt god start på dagen! 

Frokost (349.-) av Camilla Jensen innehåller mängder av friske oppskrifter och ger dig inspiration till att tänka på nya sätt om dagens första måltid. Fruktsalladen En Solskinnshistorie, med appelsiner, grapefrukt, granateple og basilikum, boostar kroppen med massor av antioxidanter, perfekt inför en dag i solen!

Till salladen vill jag ha en kopp Amazing Detox tea, med fantastisk smak av lakritsrot och anis. Teet innehåller också einebær och bukkehornkløver och är god vid fordøyelsebesvær, betennelser och vid detox då den rensar ut överblivet vatten och avfallsstoffer.

Efter duschen låter jag huden vara lite fuktig och smörjer in mig med The Organic Pharmacy Rose & Jasmine kroppsolje. Den ger fukt på  djupet, glöd och elasticitet till min hud och doftar helt underbart, vardagslyx!

Ett korallfärgat lack hör sommaren till, fräscht till bruna händer och fötter och kan brukes vid alla tillfällen! Mina favoriter är Kure Bazaar Gypsy, Coquette och Organic Glam Coral, vilken är din favoritfärg på sommarlacket?

Ett lager med Amazing Space Sunlight Soufflé SPF 24, med sin lätta konsistens och härliga doft och sedan är jag redo för sol, vänner och salta bad!

Legg igjen en kommentar

