Jeg elsker sitron på sommeren!

bilde (1)

 Jeg elsker sitron. Den forfriskende duften og smaken av sitron henger sammen med sommerfølelsen, og sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Om sommeren starter jeg ofte dagen med en sitrondrikk og følger opp med å smøre meg inn i en oppløftende og ren duft av sitron.  Denne gangen har jeg lagt min elsk på Refresh serien til Neom Luxury Organics. Jeg har mildt sagt blitt helt avhengig av Refresh Hand Lotion som den perfekte pick-me-up på morgenen. Så avhengig at det har blitt obligatorisk for alle som kommer på besøk å prøve en liten ert. Det er innholdet av økologisk siciliansk sitron og frisk basilikum som gjør at jeg ikke kan få nok.

refresh

For litt ekstra hverdagsluksus bruker jeg parfymen Citron fra Organic Glam som bruker de sjeldneste og fineste essensene. Luksus! Citron gir meg en følelse av å være på den sicilianske rivieraen, da den kombinerer friskheten av italiensk sitron og Bergamot. Og den marokkanske appelsinblomsten vekker gode barndomsminner fra familiereisene til Marokko. Føler meg rett og slett ganske sofistikert, fresh og hjemme.

OGFCI10000-Big

 

Legg igjen en kommentar

