Can you feel it?

I dag skriver jag på temat følelser, något som vi inte alltid lyssnar på eller vill kännas vid, men faktiskt något som styr våra liv. Så lär dig att känna efter och lyssna på dig själv, vad vill just du? Många gånger tror jag vi stoler mer på vad andra tycker och känner än på oss själva..

«I pay no attention whatever to anybody’s praise or blame. I simply follow my own feelings.»

                                                                           -Wolfgang Amadeus Mozart

Feelings

I dag känner jag mig harmonisk, lugn i sinnet, glad, energifylld och helt super!

Harmonie och Peace är två av parfymerna från danska Amazing Space. Om dagen väljer jag Harmonie med doft av grönt te, citronmeliss och verbena, och för kvällen passar Peace med doft av patcholi, björnbär, sedertre och svart te er som tycker om djupare dofter.

Happiness doftljus från NEOM ær helt vegetabiliskt, bränner i 24 timmar och gör mig glad och nostalgisk, med vit appelsinblomst, mimosa och sitron.

Fyll på med Energi! Energy & Detox från Amazing Space innehåller bland annat C vitamin och 12 olika öret, som antiseptiskt verkande nesle, grönt te fyllt med antioxidanter och rosenrot som ökar kroppens vitalitet och motverkar stress.

Helt Superbra känner jag mig efter vår absoluta favoritt pizza! Vegetarisk, gluten och laktosfri, från Food For Thought (349.-)

Legg igjen en kommentar

