Jeg er tilbake med ansiktsakupunkturbehandlinger

Hallo alle der ute!

Hurra!!!  Jeg er tilbake igjen på Gimle Parfymeri.

Igjen kan jeg nyte de herlige duftene og omgi meg med fantastiske økologiske produkter som gjør meg så lykkelig.

Jeg kommer ikke til å være så mye nede i butikken, men har fått mitt eget utrolig fine behandlingsrom oppe i den nye 2.etasjen vår, som for alle dere som ikke har vært der er verdt et besøk. Vakkert vakkert, som vanlig når Gimle gjør noe….

Så mine damer (og herrer også selvfølgelig) har jeg den gleden av å kunne tilby dere en helt ny alternativ behandlingsform innen hudpleie som kalles Non Tox

Non Tox behandlinger er utviklet og satt sammen av Amazing Space grunder Laura Bonne. Navnet er patentbeskyttet og kun de som har gått på kurs i regi av henne kan gjøre Non Tox behandlinger.

Jeg er en av de heldige.

Non Tox behandlinger skal være et alternativ til dere der ute som ikke vil utsette dere for botox, restylane eller andre litt mer drastiske inngrep.

Acupuncture therapy - alternative medicine

Behandlingen varer i en time og består av bindevevsmassasje, ansiktsakupunktur og Gue Sah massasje.  Jeg kommer til å legge ut mer informasjon om behandlingen på bloggen vår så følg med.

Kombinasjonen av disse tre behandlingene gir fantastiske resultater, for det viktigste kjære dere er å få en god blodsirkulasjon til ansiktet vårt.

Får vi satt i gang blodsirkulasjonen til ansiktet vil vi få næret huden og ansiktsmusklene våre. Da vil linjene våre bli mindre dype, vi får en glød og huden vil holdes spenstig.

Så i motsetning til Botox som lammer ansiktsmusklene vil en Non Tox behandling nære ansiktsmusklaturen.

Ring og bestill time dere på 22446142, eller kom innom og spør etter Annette hvis dere lurer på noe. Behandlingen koster 890.-/ gång og 4900 for 6 ganger.

Jeg er her tirsdager og torsdager og gleder meg til å se dere!

Stor Gimleøkologisk klem fra

Annette

2 comments

Legg igjen en kommentar

