Stem på oss!!!

header-300x215

VI ER NOMINERT!!!!!!

Det er helt sant!  Vi er en av de få som er nominert til ” Årets Butikk 2015″, og det er jo så utrolig gøy og spennende for oss.

Vi ønsker oss veldig denne prisen, men for at vi skal vinne den trenger vi stemmene deres. Synes dere vi fortjener den?

Litt om prisen:

Hvert år nominerer OHF i samarbeid med Oslo kommune, Aftenposten og Nordea fem kandidater til årets butikk på bakgrunn av innsendte og egne forslag.

 Kandidatene kjemper om å bli den beste handels- og servicebedriften i Oslo. Publikum stemmer på sin favoritt.
 Prisen deles ut på bakgrunn av bedriftens prestasjoner det foregående året og kan vinnes flere ganger.
 Hensikten er å stimulere til økt kvalitet, høyere servicenivå og mer kunnskap i handels- og servicenæringen.
 De nominerte må ha utmerket seg positivt på følgende områder foregående år:
  • Kundeservice
  • Lønnsomhet
  • Innovasjon og nyskapning
  • Godt arbeidsmiljø
  • Miljøfokus

Her stemmer du

 

 

 

 Litt om hvorfor vi synes vi fortjener denne prisen:
  • Gimle Parfymeri er en stolt, familiedrevet bedrift. Siden starten i
    1939 har vi vært opptatt av å gi våre kunder kvalitet og service, levert
    med personlighet og varme.
  • Vi er Flagship Store for Tom Ford i Norge, og er eneste parfymeri i verden
    som har fått en slik avtale. Vi er 11 jenter og to gutter i Gimle systemet,
    og vi har en helt egen «Gimle Way» som gjennomsyrer alt vi gjør!
  • Vi har tydelige retningslinjer for all kundebehandling, daglige
    møter, intens opplæring av alle ansatte, og fokuset vårt ligger ALLTID på
    kundene våre. Vi jobber etter The Gimle Way, og vi har gjennom workshop med
    våre ansatte laget dette manifestet som beskriver oss som bedrift, hvordan
    vi vil oppfattes, og i detalj hvordan våre kunder skal behandles i ulike
    settinger. Summen av dette gjør oss verdig en nominasjon, vi har
    forankringer på service som ikke er avhengig av hvilken person du møter,
    hvem du er, men hvordan vi skal møte alle våre kunder.
  • Vi mener vi kan være til inspirasjon for andre bedrifter som ikke
    tilhører en kjede, at selv små familiebedrifter kan hevde seg og briljere
    med vår helt egen identitet på kundeservice. Hos Gimle Parfymeri er det
    mennesket som står i sentrum. Vår oppgave er først og fremst å skjønne deg
    og dine behov for deretter å anbefale en løsning. Alle som jobber hos oss er
    mennesker først, deretter eksperter, rådgivere og selgere.
  • Vår filosofi er enkel. Det handler om å få enhver kunde til å føle seg vel.
    Da tror vi de vil komme tilbake. Vi lever av å skape langvarige relasjoner.
    Derfor er vi overbevist om at ethvert møte med kunden må være en god
    opplevelse – en opplevelse de kun får hos oss. Drivkraften bak denne
    opplevelsen er vårt personlige engasjement for jobben vår og for kundene som vi lever av.
  • Vi har vært så heldige å vinne denne gjeve prisen i 2004. Vi er
    utrolig stolte og glade for å igjen å bli sett og verdsatt for den daglige
    jobben vi gjør. Det er veldig inspirerende å bli nominert, og vi ønsker
    virkelig å vise oss verdige denne nominasjonen. Vi har investert mye tid og
    arbeid i vårt helt nye konsept, og denne prisen gir oss ett klapp på
    skulderen og gjør alt arbeidet verdt det hele.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

One comment

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s