Til en du er glad i

Nå søndag 14 februar, er det både Valentine’s Day og morsdag. Her har du en gyllen mulighet til å gi noe til en du er glad i og til å vise mor at du setter ekstra pris på henne.

Valentine’s dagen er jo «alle hjerters dag» – ofte blir det forbundet med romantikk og kjærestepar, og det er jo koselig, men for meg handler det om å gi en liten ekstra oppmerksomhet til noen som betyr mye for meg.

 

Dette skal jeg gi til mine kjære (I tillegg til en stoooor klem):

Til Verdens beste mormor – Jeg velger Happiness fra Neom, elsker duften av starten på en ny vår og lysere tider. Lyset dufter av blant annet hvit Neroli, Mimosa og sitron.

love_candle_presentation_visual

 

 

Til min gode venninne skal jeg gi en 20 dagers C-vitamin kur fra Nuori – denne er helt fantastisk. Serumet bidrar til å reparere hudskader forårsaket av frie radikaler, lysne pigmentering, jevne hudtonen og gi glød. Perfekt boost etter vinteren!

Min bedre halvdel får produkter fra det franske økologiske merket 6630- Han har lagt sin elsk på dusjsåpen Hair and Body- Purity Cycle og dagkremen Day Cycle. Kremen gir fukt, motvirker skinn og oljete overflate, roer ned huden etter barbering og beskytter huden mot ytre påvirkninger.

Mamma fortjener kun det beste- Rose Plus Age Renewal fra The Organic Pharmacy. 

rosewater4

 

 

 

 

Ha en super helg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

