«DENNE SELVBRUNINGEN LIKER JEG!» skriver Camilla Phil

Camilla Phil skriver om den nye selvbruningsoljen fra Rudolph Care som vi alle er blitt fan av.

«Jeg har funnet en selvbruningsfavoritt jeg tenkte å dele med dere. Vanlig selvbruning har en lei lukt synes jeg. Etter Skal Vi danse minner lukten meg om nerver, direktesending og mye gøy, men en god lukt er det ikke. Derfor har “self tanning drops” fra danske Rudolph blitt en ny favoritt for meg. Flasken inneholder en luktfri olje som du blander inn i din vanlige bodylotion eller ansiktskrem. Selvbruningen skjer litt gradvis noe jeg synes gir ett naturlig og fint resultat. Endelig skal leggene få litt farge. Anbefales!»

Les hele artikkelen her

Rudolph Care A Hint Of Summer

A Hint of Summer er en økologisk selvbruner som gir deg en gylden glød, og gjør det lett å oppbygge og vedlikeholde en solbrun farge i både ansikt og på kroppen – helt uten å utsette huden for solens skadelige stråler. Fremfor å lage en tradisjonell selvbruner, har vi komprimert de fargegivende ingrediensene, så du kan blande dem direkte i de hudpleieproduktene du liker best å bruke.

Legg igjen en kommentar

