SPA kveld hjemme for kropp og sinn

 

Vi lever i en travel hverdag og det kan være utfordrende og finne tid til å pleie og ta vare på seg selv. Jeg heter Linn og er Hud, Kropp og Spa terapeut hos Gimle Økologiske parfymeri. Jeg bare elsker gode produkter for hud og hår, og hver uke setter jeg av en time på kvelden kun til meg selv og egen pleie. Jeg booker det faktisk inn i min kalender, slik at jeg får en liten påminnelse om at dette er viktig 🙂

Det første jeg gjør er alltid å tenne et duftlys. Neom Happiness Scented Candle er et duftlys som har en oppløftende deilig duft. Det inneholder en blanding av 7 ulike essensielle oljer som gjør tankene mer positive. Det er så godt å kjenne den deilige duften inntar hele rommet.

Neom Candle Happiness

Jeg starter SPA ritualet med en god hårvask. The Organic Pharmacy Jasmine Shampoo og The Organic Pharmacy Jasmine Conditioner gjør håret mitt fantastisk blankt. Det blir også fyldigere og ser umiddelbart mye sunnere ut.

organic jasmine high gloss shampoo

organic jasmine high gloss conditioner

Så er det tid for å fjerne døde hudceller. Neom Real Luxury Body Scrub inneholder hele 24 beroligende essensielle oljer. Ikke rart at jeg blir virkelig avslappet. Jeg påfører skrubben på tørr hud, resultatet er en helt glatt og silkemyk hud.

Neom Body Scrub Real Luxury 300g

Ansiktshuden har alltid vært det viktigste for meg. Ansiktet er med meg og vil representere meg hele livet. Derfor bruker jeg alltid de ansikts pleie produktene jeg vet er de aller aller beste til min hud.

Jeg elsker  The organic Pharmacy Carrot Butter som fjerner all makeup, renser og pleier huden i ett steg. Masseres inn på tørr hud og fjernes med Muslin cloth som er dyppet i varmt vann.

organic carrot butter cleanser

Neste steg er ansikts peeling, og jeg liker aller best Juice Beauty Stem Cellular Resurfacing Micro-Exfoliant. Denne peelingen er effektiv! Jeg masserer den på fuktig hud med sirkelbevegelser og vips er all sliten og tørr hud borte.

 

Stem Celluar Resurfacing Micro-Exfoliant 90ml

 

Kveldens SPA ritualer er snart ferdig, men den beste delen gjenstår. Jeg smører inn hele kroppen med Grown Alchemist Intensive Body Cream. Den gir rikelig med fukt og næring til selv den tørreste hud, også på føttene.

Deretter tuller jeg meg inn i min lilla morgenkåpe, og påfører min absolutte favoritt ansikts maske:  Julisis Silver Mineral Mask.

Julisis Silver Remineralising Mask 50ml

Jeg synker ned i godstolen og drikker en stor kopp Amazing Space D-Age Tea. Den inneholder er urteblanding som utsetter aldringsprosessen og beskytter kroppen. Men det beste av alt er smaken. Det er den beste teen jeg noen gang har smakt.

Amazing Space D-Tox Tea Fenugreek & licorice 300g

Når jeg er ferdig å drikke teen, lukker jeg øynene og lar tankene fly avsted i noen minutter.

Om det er noe overflødig fra masken igjen i ansiktet, tørker jeg det bort. Huden er beroliget og fornyet på samme tid. Linjer er visket vekk, og den ser klar og sunn ut med en strålende glød. Jeg klarer meg ikke uten denne utrolige masken.

 

Det siste jeg gjør er å påføre Julisis Eyemulsion som er en fantastisk øyekrem som forbedrer, glatter ut og løfter hele øyepartiet. Denne tror jeg aldri jeg vil slutte å bruke.

Image EYEMULSION

Ansiktsmasken har gitt huden maksimalt med fukt og næring så jeg avslutter kun med en beroligende ansikts spray: Julisis Silver Toner Night.

Image SILVER CISTUS TONER NIGHT

Når jeg har denne timen for meg selv legger jeg alle tanker som kan skape stress vekk. Jeg fokuserer på det jeg gjør og nyter de deilige duftene. De bekymringene jeg hadde tidligere på dagen er plutselig blitt mye mindre når jeg er ferdig med min egen SPA behandling. Dessuten blir jeg mye mer effektiv etterpå, da jeg får masse ny energi. Så en time i uka bare til meg selv er utvilsomt en god investering.

Hjertelig velkommen inn til oss for råd og veiledning om hvordan du kan sette sammen ditt personlige SPA program.

 

 

 

2 comments

  1. Det er utrolig skjemmende at det både her på bloggen, på Facebook og i nettbutikken er dårlig språk med mange særskrivingsfeil og feil bruk av store bokstaver. Denne gangen orket jeg ikke å lese hele bloggposten fordi den er tung å lese med alle sine særskrivingsfeil. Jeg mister også lysten til å handle i nettbutikken fordi den virker uprofesjonell med skrivefeil. Synd, for det er stort sett god service når man er i den fysiske butikken. Jeg er temmelig sikker på at salget kan øke dersom dere leser korrektur.

  2. Hei Anja
    Tusen takk for at du gjør oss oppmerksom på et område hvor vi har et forbedringspotensiale.
    Så hyggelig å høre at du opplever at det er hyggelig å handle
    hos oss her i butikken. Ønsker deg en fin dag videre:)
    Beste hilsen Linn

Legg igjen en kommentar

